FINANCIEEL BIJDRAGEN

Stichting Emovere is een stichting met beperkte middelen, zonder winstoogmerk en met een grote maatschappelijke missie. Zij is afhankelijk van de passie en inzet van vrijwilligers en van het werven van fondsen van goede doelen, subsidies en giften.

Wil je financieel bijdragen om het gedachtegoed van Stichting Emovere verder te verspreiden en te implementeren? Wij zijn blij met elke gift.

Je kunt deze gift overmaken op Regiobank rekeningnummer NL50 RBRB 0787 7080 03 ten name van Stichting Emovere.

Stichting Emovere is voornemens de ANBI status aan te vragen bij de Belastingdienst: een Algemeen Nut Beogende Instelling. Daarmee hoeft er geen belasting te worden betaald over schenkingen en kunnen deze voor de volle 100% ingezet worden voor onze doelen. Met dit kwaliteitszegel kun je er bovendien op vertrouwen dat wij verantwoord met je gift zullen omgaan. Stichting Emovere verplicht zich elk jaar een transparante jaarrekening op te maken waarin ook giften zullen worden vermeld.